Penulis Terbaik + Masa

entry buat korang JELES...

Baru-baru ni pergi jumpa seorang blogger kat IKEA...
blogger yang sangat peramah iaitu CHILABAEY...
bukan apa, nak collect hadiah dari dia...
bukan aku paw dia k...
hadiah dari contest yg aku join... aku dapat no 3...
aku what... hadiah tahun baru lagi...
hehehe...

Macam hadiah untuk Chrismas pulak..Ho Ho Ho...

Ini dia..barangan Ikea...
6 cawan VANLIG IKEA...
dan sebuah RECYCLE NOTEBOOK...
suka sngt... sampai 2 hadiah dapat...
thanks bro... tahun depan hadiah I-phone pulak kan?
hehehe...

Tapi rushing punya pasal...
tumpang org katakan...
xsempat menikmati hidangan feveret aku kat IKEA...

Aku rindu sama mu wahai MEATBALL...
nantikan kemunculan ku...
hehe...

p/s : hadiah untuk next GiveAway dah sampai... rasa-rasanya bila nak start GiveAway tu ek?

Kehidupan, and more:

entry buat korang JELES... + Masa