Penulis Terbaik + Perjalanan

bila "PEN" pandai "DRIVE"..pelik bukan??

dapat email from my bestfriend pasal pelbagai pendrive yang pelik2...

gelak sendiri bila tengok design2 pendrive nie...

kreatif gak org sekarang kan... hehehe...

meh aku share beberapa pendrive yang aku rasa menarik...

Lego..Budak2 Kecik Sekarang Pun Pakai Pendrive ke??

Mentang-mentangla Sekarang Orang Tak Guna Kaset Dah...

Good Idea... G Keje Pakai Tie Ada Pendrive Memang Macho Beb...

Nie Macam Anak Buah Aku Punye Bekas Bagi Makan Ubat Je...

Leh Wat Penyepit Kain Jugak Nie...

Bateri Pun Jadi Mangsa..Cool..

Doktor Pun Tak Payah Simpan Pendrive Dalam Poket..Kat Stethoscope Dah Ada...

Nie Paling Aku Suka... Kompem Ayam Jantan Sebab... hehehe... (Lu Pikir La Sendiri)

Esok balik kampung... dah 4-5 Bulan gak xbalik... anak durhaka kah aku???oh tidakkkk... aku xmau jadi si tanggang... hehehe...

pelik tapi benar, and more:

bila "PEN" pandai "DRIVE"..pelik bukan?? + Perjalanan