Penulis Terbaik + Perjalanan

Boroi Sudah Perutku... Ini Semua Salah PowerPoint

Apa kaitan PowerPoint dengan perutku yang semakin boroi??
hehehe... sebenarnya..sebab powerpoint la aku dijamu seenak-enaknya... huhu... (kene jogging balik tiap2 petang ni)

sebenarnya,aku telah mengabdikan diri menyiapkan slide untuk ceramah/seminar Fizik untuk seorang penceramah popular dan disukai ramai; Cikgu Eqbal... bertungkus lumus tau... sampai 2-3 pagi still menghadap screen PC nak siapkan slide... simple je sebenarnya... tp kene wat betul-betul coz this slide nak guna untuk semua ceramah/seminar sepanjang tahun ni... kene jugak jaga status cikgu ni yang memang superb (dapat gaji lebih x klau puji cikgu??)

Oleh kerana aku dah siapkan slide tu, dia belanja aku makan... kat mana??

SEOUL GARDEN KERINCHI!!!!

Klau korang nak g senang je..just naik putra LRT g kerinchi... kat bawah tu je kedai die... Memang superb beb... aku makan je semua yang aku nak..yang penting ada orang bayar hehehe... malas nak cite panjang-panjang..tengok je pic2 ni...

Pilihan Ayam, Daging, Kambing dan Ikan

Pilihan Seafood

Goreng jangan tak goreng

Makan tak ingat dunia

Nak balik tapi tak larat nak jalan... hehe

p/s : cikgu, ada job2 lain yang baik punyer jangan lupa lak pas2 kat org di sini... hehehe

makan-makan, and more:

Boroi Sudah Perutku... Ini Semua Salah PowerPoint + Perjalanan