Penulis Terbaik + puasa

Puasa Ke-4 : Berbuka KFC

Tanggal 25 Ogos bersamaan 4 Ramadhan, aku, Syapeak, Faishal n Wani berkesempatan untuk berbuka puasa bersama... kiteorang ambil keputusan untuk berbuka di KFC dekat OTK... lama rasanya aku tak makan KFC...

Oleh kerana mengikut selera perutku yang memang lapar, aku order...

Shrimp Stix (menu baru aku rasa)

Cheesy Wedges (sponsored by syapeak)

Sementara tunggu Azan, sempat lagi berposing, bergosip (gosip ringan je... xbaik bergosip time pose..hehe) dan sebagainya..hehe

Jemput Makan Semua...

Syapeak Control Macho Pulak...

Faishal & Wani... Pasangan Bahagia...

Tadaaaaa... Licin Beb..hehe

Selepas selesai berbuka, amek keputusan untuk solat Maghrib, Isyak & Terawikh dekat Masjid As-Sharif Greenwood, Gombak... Siap ada ceramah sebelum Terawikh... mantap..huhuhu... Kelebihan masjid nie banyak kipas, so xpanas klau nak solat lama2..hehe..

Masjid As-Sharif

Dewan Solat Yang Cantik... Banyak Kipas Lagi...

Alhamdulillah..Jemaah penuh sampai keluar... biasala... awal2 puasa... hehe...

Esok nak buka pose kat mana pulak??sapa nak ajak aku buka sama2 lg??hehehe...

makan-makan, and more:

Puasa Ke-4 : Berbuka KFC + puasa