Penulis Terbaik + raya

1 Syawal : Suka & Duka...

Syawal menjelma... pagi itu aku dikejutkan dengan suara anak2 buah aku.."yeeaaa... hari nie hari raya... hari nie hari raya.."..gembira sungguh mereka...

Mandi sunat aidilfitri & terus ke masjid... pulang dari masjid terus ke pusara Ayahanda tercinta & ahli keluarga lain yang telah lama meninggalkan kami sekeluarga... tak dapat aku tahan airmata kerinduan ini... aku kucup nisan abah... sebagai simbolik kucupan di dahi abah seperti raya2 sebelum ini...

Semoga abah selamat bersemadi di sana... kami rindu abah...

Pulang dari kubur, masa untuk bermaafan...

Maaf dipohon dari ujung rambut ke hujung kaki...

Amek turn nak bermaafan...

Selepas itu... sesi collect duit raya... tahun nie aku masih dapat duit raya nampaknye..hehe..

Aleya malu2 nak amek duit raya...

Sebahagian duit raya aku... masih menanti dr abg yang xbalik lg & dr mak..hehe...

Selepas itu sesi mem"poyo"kan diri masing2... amek gamba ler apa lg..hehe...

Banyak sngt gamba..combine je..gamba ramai2 satu family xde..sbb xcukup org..xbest...

Kat ladang serai pun jadi..hehe..

Leh wat kad raya tahun depan nie... macam lawa je...

Perjalanan, and more:

1 Syawal : Suka & Duka... + raya