Penulis Terbaik + raya

Hadiah Raya Untuk Mak

Tahun ni rezeki lebih sikit... aku ada beli sesuatu untuk mak kat kampung..hehehe... sungguh mulia anak mak sorang nie kan??sesuai dijadikan calon menantu bagi mereka yang ada anak dara... wah..tinggi la saham aku lepas nie... hehehe

Antara yang aku nak surprisekan mak bila dia balik dr umrah nanti ialah :-

1) KEK LAPIS SARAWAK

Kek Lapis India

Kek Lapis Masam Manis

Kek Lapis Mami Jarum

Banyaknyeeerrr... best...

Tahun lepas kek lapis memang mendapat sambutan hangat... tak sempat pun letak kat balang kuih, kiteorg adik beradik sendiri yang ngap... abg aku yg sulong pun ikut berebut makan kek lapis... ape kes??hahaha... so, tahun nie beli besar n lebih sikit...

(credit to rash)

2) ALMOND LONDON

Ni kuih feveret aku... maunye satu balang aku simpan dalam bilik nnt... hehehe...

Tempah dua balang... huhu...

Wahhh... xtahan tengok...

Aku tempah dengan sorang makcik nie... die mmg pandai buat... rasa dia memang sedap... coklat die pure... kacang die rangup... nyummmyyyy...

(credit to e'e)

3) TUDUNG

Boleh dikatakan tiap2 tahun aku belikan mak tudung... aku beli dr member sekolah aku..tolong member cari rezeki kan... aku amek 2 jenis tudung...

Ala2 Arianni...

SS Manjalara...

(credit to ijah)

Harap2 la mak aku suka... :)

Perjalanan, and more:

Hadiah Raya Untuk Mak + raya