Penulis Terbaik + sejarah

Kenangan Mengusik Jiwa

Kebelakangan nie,kerap gak aku di"tag" oleh member2 sekolah kat facebook... antaranya ialah gamba2 kenangan time sekolah dulu... wooo..rindu la dengan sekolah lama... geng... bila mau reunion??huhu

Aku post antara gamba kenangan yang time sekolah dulu... carilah aku yang muda dan kurus tu..skrg??masih muda dan kurus apa... (perasan la ko... hehehe... )

Lepas paper SPM... happy gilo dah merdeka!!result??ngeh3x... rahsia...

Jejaka-jejaka kelas 5/4... kelas budak2 bijak..aku je kurang bijak..hehe

Ni lepas jamuan class aku... bersama Ustazah Samihah guru kelas kami...

Gamba untuk majalah sekolah... ala2 kumpulan nasyid lelaki2 belakang tu... hehe

Lawatan ke Pusat Sains Negara... muka letih sbb baru turun dari mendaki Gunung Datuk kat N9

Hari-hari terakhir sebelum SPM... tengok la meja..semua penuh buku... study kononnye..ke wat bantal untuk tido??huhu

Perjalanan, and more:

Kenangan Mengusik Jiwa + sejarah