Penulis Terbaik + raya

BASIKAL raya...

Alhamdulillah..sempurna sudah puasa 6 di bulan SYAWAL..

Bermakna hari ni hari raya untuk kedua kali... huhu... best2..
Walaupun xde ketupat & rendang, aku tetap HAPPY...

WHY??

Sebab aku dapat hadiah BASIKAL jenis mountain bike...
Tak perlu aku cerita panjang lebar mcm mana aku leh dpt adiah nie...
Just to inform, ia disponsor oleh sebuah RADIO penyiaran swasta & kedai basikal milik salah seorg JURULATIH skuad lumba basikal Malaysia...

Ada 6 gear...

Nak test power... yg penting pakai helmet dulu..safety 1st...

Posing sekejap..huhu..

Basikal ini menjadi milikku... gembira sbb free..hehe...

Rasanya basikal ni aku xgunakan pun... (klau guna sendiri mesti cepat kurus)
Aku hantar KAMPUNG jelah...
Kasi kat anak buah aku... (mulia sungguh "bapak buah" ini... haha)

Photobucket

hadiah, and more:

BASIKAL raya... + raya