Penulis Terbaik + study

B e b a S . . .

"Bebas peribadimu... Perhatikanlah
Bebas tingkah lakumu...
Jangan sampai tersalah pilihan hidupmu... Yeah!
Jagalah personalitimu... Bebas masa depanmu... "

Alhamdulillah...
Habis gak exam aku...

Fuuuhhhh... memang legaaaa rasanya...
Menakutkan giler sem nie...
Tapi dapat gak aku lepas semua halangan...
Tinggal tunggu result je...
Tak sanggup aku nak tengok..huhu

Berakhirnya exam pagi tadi (13/11/2009),maka berakhirnya semester ini...
Aku berjaya selesaikan

2 core subjects,
1 elective subject,
1 language subject,
2 labs,
&
final year project 1...

InsyaAllah semua bole lepas... cemerlang atau tidak, kite serahkan pada Allah..aku dah cukup berusaha semester nie...

Tapi tak bermakna dah habis exam aku boleh balik..
Aku terpaksa berkampung lg kat Uni aku nie...
Sbb 20/11 nie start program 3P (Program Pentauliahan Professional) untuk kursus CompTIA Network+...
17/11 start registration..xberbaloi lak nak balik...
Raya haji baru balik kot... huhu...

emosi, EXAM, and more:

B e b a S . . . + study