Penulis Terbaik + Perjalanan

bergumbira di AQUARIA KLCC

Dah lama teringin nak pegi tempat nie...

Selalu je g KLCC, tp tak pernah nak singgah AQUARIA...
Tak dinafikan tiket agak mahal...
Tapi aku rasa berbaloi-baloi la masuk tempat nie...
Best... Terbaik WOOKKKK... !!!!
Yang penting kena bawak IC la...
Klau tak lg mahal masuknya... hehe...

Tiket masuk ala2 tiket LRT siot...

Yeaahhh..akhirnya masuk gak aku kat sini...

Jangan makan saya plz... hehe...

Jom masuk dalam terowong nie sambil usha2 awek... eh..ikan... hehe...

Besar tak ikan kerapu nie?..nama die Bob...

Tarikan utama... ikan jerung... besar siot...

Tercapai gak hajat aku...
Masih banyak lg tempat yang aku nak pegi...
Nak g Tugu Negara...
Nak g Masjid Besi...
Nak g Pulau Perhentian...
Nak g Penang...
Nak g mana lg ek??
Sapa nak join??

jalan-jalan, and more:

bergumbira di AQUARIA KLCC + Perjalanan