Penulis Terbaik + makan-makan

Pre-Merdeka!!!

Aaaaarrrhhhhhhhhh...
Mengeluh panjang aku...

Letih... Lelah... Penat... Capek...
apa lg yg boleh aku describe keadaan aku skrg...

Ini gara-gara 3 minggu yang lepas dan ia amat memeritkan bagiku...
dengan assignment yg melambak...
dengan presentation yang mencuakkan...
dengan kesihatan yang tidak menentu...

Aku menyambut pre-merdeka aku kat A&W KLCC...
berat turun 2kg beb... tu yang melantak tak ingat... hehe...

Mozza Burger aku balun...

Ada mcm muka turun 2kg ke??

Lepas nie tinggal Final Exam je lg...
8/11 - Microwave Communication System
9/11 - English For Occupational Purpose
13/11 - Telecommunication System

Harap2 result kali nie xmenjatuhkan CGPA yg sedia ada...
kata nak dapat 1st class degree... bole ke??
insyaALLAH... ammiinnnn...

Photobucket

emosi, EXAM, and more:

Pre-Merdeka!!! + makan-makan