Penulis Terbaik + santai

jika KAIL panjang sejengkal...

Sudah hbs kursus 3P aku... dan aku berjaya LULUS dengan jayanya...

Dapat gak sijil yg berharga RM3k++ tu... hehehe...
Result sem lepas juga dah kuar dan aku berjaya mengekalkan momentum lama...
Alhamdulillah...
Sem baru juga bermula hari ini... sem akhir beb... cepatlah grad..huhu...

Cuti yang tinggal 2 hari sebelum start sem baru, aku hbskan dengan satu aktiviti baru dalam kamus hidup aku...

MEMANCING...

Dah lama tak memancing... last darjah 6 kot... lama giler beb...
Mula-mula rasa kekok gak pegang joran..lama2 dah mahir...

Awal-awal tension gak takde ikan nak makan umpan...
Lepas beberapa jam, berjaya gak naikkan beberapa ekor ikan...

Menunggu dengan sabar...

Ikan pertama aku naikkan... ikan pacu...

Sedang berusaha naikkan ikan kedua... pacu gak...

Dapat gak 2 anak ikan talapia merah...
Tp takde gamba, malu la..kecik sangat ikan tu... huhu...

Klau bole ada masa terluang aku nak g memancing lagi...
Hujung minggu or cuti umum pasti memancing menjadi pilihan...
Ada sesiapa nak join memancing dengan aku??
Jommmm...

Perjalanan, and more:

jika KAIL panjang sejengkal... + santai