Penulis Terbaik + Masa

MAYBANK oh MAYBANK...

Setelah bergumbira di rumah, tiba masa untuk pulang ke IIU...
sebelum tu ajak member g buat akaun MAYBANK...
dah lama nak buat, and dah beberapa kali try buat...
3-4 tempat gak la aku try...
tapi mesti masalah yg sama je berlaku...

"Sori bang, chip IC abg tak detect la"

sengal betul...
macam nak patah2kan je IC aku yang memang menunggu hari nak patah tu... hehe...

tapi hari nie aku bernasib baik...
aku buat kat maybank cawangan pasar besar gombak...
bole lak detect chip tu...
mood die tgh baik kot... hehe... alhamdulillah..

Maaf beberapa info terpaksa dihitamkan untuk keselamatan..hehe..

bole guna maybank2u la lepas nie..senang sikit keje aku...
bertambah lg la kad ATM & debit kad aku...
masalahnye duit ada ke dalam kad banyak2 tu??hehehe...

p/s : Malaysia kene cari sesuatu yang baru untuk menggantikan chip yang sengal itu... asyik2 tak detect je... cepat sangat rosak..tension2...

Kehidupan, and more:

MAYBANK oh MAYBANK... + Masa