Penulis Terbaik + Masa

... went from being "SINGLE" to "ENGAGED"

Ahad lepas berlangsung majlis pertunangan aku..eh bukan... anak buah aku...

aku plan nak pegi, and disuruh jadi cameraman...
apakan daya, ada sedikit masalah dan aku terpaksa balik awal ke KL...
so, layan je la gamba yang tak seberapa nie...
rugi lak xjadi cameraman... mesti gamba lg lawa..haha...

Rombongan meminang nak "serbu" rumah pihak perempuan...

Perbincangan bermula... hantaran pihak lelaki serba coklat...

Hantaran pihak perempuan tema putih suci...

Nie la gadis yang nak disunting..sape ek nama die??lupe lak..haha...

Anak buah aku yang baju belang bersama abg aku n wife...

Anak2 dara..mana paling cun??hehe...

Tahniah untuk Farhan atas pertunangan...
2 tahun lagi makan nasi minyak la..hehe...

Kehidupan, and more:

... went from being "SINGLE" to "ENGAGED" + Masa