Penulis Terbaik + Masa

berkat JUMAAT

Alhamdulillah...
memang berkat hari jumaat...
aku amat gembira hari ni... mana taknye...
dua benda yang aku tunggu selama ni, aku dapat hari ni...

1.eBay

setelah lebih sebulan account ebay aku kene blocked, akhirnya hari nie dah ok balik...
so, start next week aku dah leh start jual barang balik...
tp kene hati2 n slow2 sikit la jual barang2 tu...
karang kene block balik...
tp xpe, dah ada backup 1 lg account...

2.Lens

Hari ni, pagi2 lg posmen dah ketuk pintu rumah...
rupa2 nye lens yang aku order dr oversea dah sampai...
klau beli kat Malaysia kemain mahal, beli kat oversea murah giler2 punye...
skrg baru semangat nak amek2 gamba guna camera kesayangan aku tu... hehe...

p/s : model2 ku..bersedialah untuk berposing sakan... hehe... ada sapa2 lg nak jadi model aku?

Kehidupan, and more:

berkat JUMAAT + Masa