Penulis Terbaik + Masa

meriahnya STUDIO V 1Utama...

Hari ni pegi 1Utama jap...
Bagi support kat family tuk penyampaian hadiah pakej percutian ke Beijing, China...
Bukan apa, untung2 ada yang ajak aku nnt... hahaha...

Meriah giler beb... ramai reporter yang dtg...
VVIP pun dijemput hadir tuk bagi hadiah...
Timbalan Menteri Penerangan dan Komunikasi pun dtg (betul ke kementerian nie??)...

harap2 ada la terselit muka aku kat newspaper or TV nnt... hahaha...

Banyaknye ucapan...

Pemenang minggu ke-2, Shahrul Fazhan Mohd Shah (anak buah aku)...

Pemenang minggu ke-3, Sapiah Bte Saman (akak ipar aku)...

4 orang pemenang utama bergambar bersama VVIP...

Majlis dimeriahkan dengan penampilan istimewa Winnie K... sedap gak lagu melayu die tu...

Majlis habis... anak buah, abang-abang & akak ipar aku semuanya gembira dpt hadiah free...

Aku dah start bosan... hehe...

Sempat bergambar kenangan dengan Zizi & Naim (DJ suria fm)...

So, dah penat2 bagi support sampai datang majlis penyampaian hadiah, ada tak satu slot tuk aku follow gi China nie??hehe...

Kehidupan, and more:

meriahnya STUDIO V 1Utama... + Masa