Penulis Terbaik + Masa

Entry bernilai RM34,000...

Hari ahad aku habiskan masa dengan meng"tan"kan kulit wajah...
mana taknya... 5jam duduk bawah terik matahari...
semata2 nak merebut hadiah utama RM34,000...
saja join pertandingan memancing kat Sri Bayu Tekala Semenyih...
mana la tau ada rezeki kan...

Banyak betul pengalaman sepanjang pertandingan...
banyak benda baru aku belajar...
dari berebut2 dengan pemancing lain untuk cop port baik punyer...
sampai la menyaksikan pergaduhan pemancing sampai nak baling2 kerusi...
ish3... baik aku dok diam2...
tunggu ikan makan umpan..hehe..

DAN HASILNYA...

Hampir 10kg pacu aku dapat...

namun...
(jap aku nak nangis dulu)
mata kail tak cangkuk dalam mulut...
tersangkut kat ekor je...
aduii..sedih siot...
kalau tak, dah lama aku bawak balik RM34,000 tu...

p/s : aku perlukan sesuatu untuk mengubat kekecewaan..apa yer leh wat aku happy?

Kehidupan, and more:

Entry bernilai RM34,000... + Masa