Penulis Terbaik + Masa

Kalau berani ko REMOVE la aku!!!

Bangun pagi biasanye benda pertama aku tengok adalah??

a) Blog
b) Facebook
c) GengBlogger
d) Utusan Malaysia

teeetttttt..

Salah..jawapannya tiada di atas..haha...
Pagi2 aku akan bukak eBay...
biasa la, ada bisnes kecil-kecilan...

Tapi hari nie, aku tak senang duduk...
dapat sms dr abg aku, katanya ebay remove barang than block account tersebut...
aku apa lagi, cabut dari lab terus g bukak internet...
remove segala yang aku list untuk dijual...
sebelum ebay remove, baik aku remove sendiri awal2...

Akaun pertama aku... Active Selling = 0

2 barang jualan aku remove...

Akaun kedua aku... Active Selling = 0

4 barang jualan aku remove...

Sebelum ni aku pernah kene remove and blocked...
memang leceh nak settelkan balik...
tu yang fobia tu...

xpe la..xde rezeki hari ni..
susah juga nak jadi peniaga nie yer??
macam-macam dugaan...

Kehidupan, and more:

Kalau berani ko REMOVE la aku!!! + Masa