Penulis Terbaik + Masa

Trip to I.T.I.S - DBKL

Last friday, my friends and I having a nice trip to Integrated transport Information System (ITIS) at Bukit Jalil (next to ASTRO)...

Nothing much to say...

Let the pictures talk...

Inilah tempatnya... tempat kecik je... staff ada 45 org je...

Cameraman kene setting camera dulu...

The Boyz...

Me with Amar yang sentiasa ceria...

Dieorg kene panjat tangga... lif xde ke??

Briefing by Engineer ITIS, Puan Wan Nurazlin...

Big bosses je yang minat dengar briefing...

Yang lain... menguap...

... dan tidur...

Jaga2... kenderaan anda sedang diperhati...

Wan Faziati, Nofi, Xaty and Pika...

At last ada gak yang nak amekkan pics aku... haha...

Mr PM and Miss APM of the day...

Pika buat muka comel..die suruh promote kat blog..hehe..

Pak haji kita pun pandai kenyit2 mata..gatal nooo...

From top... the gurlz...

makan time is the best time for GOSIP...

3 Madu... saksikan di ASTRO RIA...

Sebelum pulang... gambar beramai-ramai...

Souvenirs from ITIS... tQ so much... ni je ke??hehe...

Enjoy the trip... best2...
next kite wat gathering lak k...
kata nak g pulau... best2...

Kehidupan, and more:

Trip to I.T.I.S - DBKL + Masa