Penulis Terbaik + Masa

Cafe 18SX

Ni kisah semalam...

Aku gi sebuah cafe ni...
masuk2 je aku tgk mamat2 bangla yg keje kat cafe tu berkumpul...
aku pun dok usha2 la apa yg berlaku...
rupenye2 dieorg kene sound dengan big boss dieorg...

Tu normal kot..pekerja kene sound dengan bos..
tp topic yang dibincangkan amatlah mengejutkan...
korang nak tau bos tu marah mamat2 bangla tu pasal apa??

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

KONDOM!!!

WOWWW..menarik tu...
tp yg tak bestnye...
aku dengar bos tu tnya kat mamat2 bangla tu...

"sape punya KONDOM dalam KUAH KARI ni??"

mak aiii... terkejut beruk aku...

apa lagi..terus cabut langkah seribu la...
terus tak selera nak makan beb...
banned terus cafe tu...
xmo pegi dah...
huhu..

Persoalannya, adakah kondom itu sudah digunakan atau belom??
bape ramai agaknya yg dah makan kuah kari tu..
tak dpt aku bayangkan...
yyaaakkkkssss...
tolong la..jijik kot...

kesimpulannya : busy body gak aku ni yer... kadang2 busy body ni bagus gak... kan kan kan...

Kehidupan, and more:

Cafe 18SX + Masa