Penulis Terbaik + Masa

SURVEY bernilai RM10...

Minggu lepas aku ada dapat "surat cinta"...
berbunga-bunga hati aku...
dah lama orang tak bagi aku surat cinta...

Tak sempat buat apa, terus bukak surat...
alahai..surat kebendanya ni??

My3S??Survey??gapo dio ni??

So, aku pergilah buat survey tu hari ni...
mak aiii... 220 soalan kene jawab...
nate beruq betul...

Aku pun jawab dengan penuh tidak ikhlas...
lepas tu, org yg jaga tu buat pengumuman...

"we will select some of you to be interviewed"
"we will put red card on your desk for those who are randomly selected"

"adeh... tolong la jangan aku"

tau2 je ada org berdiri depan aku...
"aku kene interview ke??"
oh..die letakkan kad interview kat budak depan aku...
selamat... hehe...
dan die hanya letakkan kupon warna hijau...
kupon untuk makan RM5 (dua keping)...
wah..makan free aku hari ni... hehe...

Kehidupan, and more:

SURVEY bernilai RM10... + Masa