Penulis Terbaik + Masa

ko ENGINEER BODOH!

Aku bukanlah peminat fanatik filem Hindustan aka Bollywood...
just layan biasa2 je..
selepas kehebatan KUCH KUCH HOTA HAI, aku rasa takde filem hindustan yang boleh menarik minat aku...

Tapi, baru2 ni aku tertengok rancangan apatah kat ASTRO RIA...
dieorg cakap 3 IDIOTS adalah filem yang berjaya mengalahkan KUCH KUCH HOTA HAI...

Apa lagi... sehabis baik cari filem ni...
yup..serius beb...
mmg best... superb... excellent... brilliant muvie...
macam2 emosi korang leh dapat dalam filem ni..

Mengisahkan 3 orang bakal2 engineer semasa alam Universiti..
mereka dianggap IDIOT oleh pensyarah dan kawan2..
tapi...
korang tengok la sendiri k...
lakonan AMIR KHAN dan KAREENA KAPOOR...
bagi adik2 yang nak jadi engineer patut tgk cite ni...

p/s : sangat suka lagu zoobi doobi dari filem ni dan pertama kali aku suka lakonan Kareena Kapoor...

Kehidupan, and more:

ko ENGINEER BODOH! + Masa