Penulis Terbaik + Masa

jasamu GURU...

Bermula dengan 1... 2... 3... A... B... C...
hingga aku mampu mengira dan membaca dengan baik...
semuanya kerna guru-guru aku selama ini...
yang tidak putus harapan mendidik aku sehingga aku berjaya sekarang...

Dengan tanda hormat dan kasih...
akan ku kenang jasa dan pengorbanan mereka yang mendidik aku...

dari sekolah tadika hingga ke menara gading...


1. Tadika Kemas Kampung Haji Ghaffar

Tempat yang banyak permainan... best giler...

2. Sekolah Kebangsaan Seri Bulan

Wah... bangga tau sekolah kat bulan... hehe..

3. Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Segamat

Konon leh jadi ustaz la masuk sekolah agama..haha... 4. Universiti Islam Antarabangsa Malaysia

Bertambah2 alim la masuk universiti ni... hampeh ada la... hehe..

Terima kasih diucapkan kerana menjadikan saya insan cemerlang, gemilang dan terbilang...
jasa2 guru sekalian xkan saya lupakan...

Buat cikgu2 sedunia...
yang pernah atau tidak pernah mengajar saya...
SELAMAT HARI GURU!!

Kehidupan, and more:

jasamu GURU... + Masa