Penulis Terbaik + Masa

maaf... saya HUMMAA...

Pagi tadi ada member cakap die suka baca blog saya...
sbb blog saya ada life...

Petang lak ada member hantar YM tanya bila nak update blog...
die ternanti2 entry saya dari pagi...

Wah... terharu aku ada gak org nak baca blog aku ni...
sori ye kawan2...
bukan xnak update...
dari semalam busy dgn preparation poster exhibition tuk pagi ni...
pagi ni berkumpul kat dewan tuk poster exhibition tu...
balik lak, badan rasa tak sedap je...
rasa macam nak HUMMAA (demam dalam bahasa arab)...
nak jelajah blog kawan2 pun xsempat...

Tadi kirim bubur Mcd kat member balik keje...
tu pun mintak upah...
upah lagi mahal dari bubur aku tu...
hehe..xpe la..yang penting die sanggup buat delivery...
tq ajiem..susah2 aje...

Waktu2 demam ni tekak rasa nak makan bubur je...

Lepas habis makan bubur kenelah telan active fast...

Harap2 la demam tak teruk...
esok mintak2 dah ok...
takut gak sekarang ni H1N1 menyerang balik...
moga2 dijauhkan dari virus tu...
amiinnnn...

Saya nak rest dulu...
nanti saya jenguk blog korang slow2 k...

Kehidupan, and more:

maaf... saya HUMMAA... + Masa