Penulis Terbaik + Masa

mari MEMBACA sambil MELANTAK...

Aku bukan peminat novel pun...
tp bila lalu depan MPH, nampak novel ni...
terus la rembat (tp bayar ok)

Ungu Karmila nukilan Ramlee Awang Murshid

Aku mmg sukakisah2 seram ni...
dah hbs separuh aku baca...
sronok...

Kalau novel cintan-cintun sorry beb...
aku tak layan...
bukan taste aku...

Sempat gak rembat satu lagi novel...
novel ni Ustaz aku kat sekolah menengah dulu buat...

Salju Sakinah nukilan Zaid Akhtar

Tak sempat nak baca lagi...
ada lg beberapa novel die tulis...
tapi susah betul nak jumpa...
sold out kot...

Sambil2 baca novel seram tu, mulut tak berenti menguyah...
aku beli big apple 12 pieces...
aku makan sorang...
haha... terer tak aku??

Mari membaca... membaca jambatan ilmu...
Mari "melantak"... "melantak" menyihatkan badan...
hahaha...

Kehidupan, and more:

mari MEMBACA sambil MELANTAK... + Masa