Penulis Terbaik + Masa

dari KUALI buruk...

Salam 12 Ramadhan...
cepatnya masa berlalu...
tak rasa pun dah 12 hari berpuasa...

Jumaat lepas teringin nak makan mee goreng...
tapi kalau beli kat bazar, mee tu kosong je...
so, dengan segala kemahiran yang ada, aku berperang la kat dapur...

Kalau sebelum ni ada yang tak percaya aku masak mee kari...
kali ni aku amek gambar dari dalam kuali lg ok...
xde beli2 kat kedai mamak...

Ini dia...
kemain banyak ayam aku letak...
baru la sedap...
part ni aku men campak2 je semua...
sos tiram la... sos cili la... cili giling la...
men taram je...
(sila abaikan kuali buruk itu)

Taraaaaa...
dah siap...
pedas ada... manis ada...
peerghhh..memang sedap...
2 pinggan penuh aku makan buka...
hahaha...

Amacam??
percaya tak aku terer masak??

Kehidupan, and more:

dari KUALI buruk... + Masa