Penulis Terbaik + Masa

hari DIA...

Sebenarnya...
cupcakes kat entry lepas bukan tuk awek, mahupun scandal...
tapi untuk abang aku...
Mejar Romlan bin Kardi...
menerima Master in Management...

Dan macam biasa...
aku jadi photographer secara percuma...
takkan dengan abang sendiri nak charge pulak kan??
mau kene pelangkung balik rumah nnt...
walaupun tak pro, try jugak la...

Perasaan lepas keluar dewan convo...
gembira tak ingat dunia...
yela..dah penat2 belajar...
kompem la senyum sampai ke telinga...
hehe...

Bersama isteri dan anak perempuan kesayangan...
anak2 lain duduk asrama...
tak dapat datang...

Bersama wife, gegirl, my mum ngan abg yang atas aku...
abg aku yang kanan skali tu tak kawen lagi...
ada sesiapa nak masuk meminang??
abg aku yang convo tu pun ada 3 kosong lagi...
haha... cari nahas...

Tak sah kalau takde gambar tuan empunya blog...
bulan 10 ni turn aku pulak...
and insyaAllah, 2 tahun lagi kat UM pulak amek master...
doa2kan la yer..hehe...

Kucupan tahniah dari anak kesayangan, Aleya...

Time aku convo nnt ada tak orang nak jadi akunye photographer??
takkan nak amek gambar sendiri kot...
huhu...

Kehidupan, and more:

hari DIA... + Masa