Penulis Terbaik + Masa

RM2.00 per ENTRY...

Salam ramadhan ke-3...

Baru2 ni aku sempat melawat muzium negara...
dah macam rombongan sekolah pulak aku rasa...
huhu...

Teringin sangat nak tengok pameran keranda...
masuk hanya RM2.00 sahaja...
diulangi... RM2.00...
tu pun xramai nak masuk...
kalau takde rombongan cik kiah dari sekolah2...
jangan harap muzium ni nak ada pelawat...
kesian betul...

Masuk2 je nampak tengkorak...
nasib tak menjerit ala2 makcik gayah...
maintain control macho... huhu

Ni pulak mayat dibiarkan atas sampan...
salah satu cara pengebumian la agaknya...

Ada pulak atas pokok...
ni mesti orang2 yang duduk dalam hutan...

Ni orang melayu kitalah...
meremang gak segala bulu yang ada tgk pocong dalam tu...
maunya tiba2 bangun...
terkucil aku kat situ agaknya...
hehe...

Dan paling dinanti-nanti...
keranda 14 karat...
ada jugak orang nak buat keranda guna emas ek??
baik kasi aku je emas tu...
leh aku buat meminang anak2 dara kat Malaysia ni...
entah berapa banyak cincin aku leh dapat...
serba satu lagi...
huhu...

Kehidupan, and more:

RM2.00 per ENTRY... + Masa