Penulis Terbaik + Masa

macam-macam TERINGIN...

Salam 25 Ramadhan...

Semalam aku pegi serbu bazar kat taman melawati...
yela..asyik g bazar area rumah je...
dah la kecik... menu tak banyak...
bosan la pulak...
so, pergi jauh sikit...

Punyalah susah nak cari parking...
ramai giler umat manusia yang malas masak...
termasuk la aku...
hahaha...

Pusing kasi survey dulu...
usha makanan apa yang menyelerakan...
sambil snap2...

Cucur udang...
memang tak lokek udang...

Ikan bakar...
memang menggoda aku betul...

Satu kedai tu jual semua jenis puding...
my feveret...

Kambing golek...
nampak macam menarik..
nasib aku tak makan kambing...

Yang penting kat mana2 ada peminta sedekah...
sori la..aku tak bagi...
nampak sihat walafiat je...
cukup sifat...
boleh cari kerja lagi bagus aku rasa...

Last skali balik bawak 5-6 beg plastik...
macam ni baru betul2 bazar ramadhan...
macam2 aku nak leh dapat...

Tempat korang ada tak bazar ramadhan dengan menu istimewa??
kalau ada bagi tau aku cepat...
aku nak serbu petang ni jugak...
hehehe...

Kehidupan, and more:

macam-macam TERINGIN... + Masa