Penulis Terbaik + Masa

makan sampai DEMAM...

Weekend adalah masa yang sesuai untuk jimat duit...
yela..open house sana sini...

Sabtu aku g open house rumah abg aku kat Bangi...
yang bestnye ramai adik beradik aku yang datang...
mak pun datang dari Johor...
best2...

Menunya seperti yang aku jangkakan...
Nasi beryani...

Sebahagian juadah lain...
tak sempat nak amek gambar semua...
semua nak rasa... hehe...

Tak cukup dalam rumah, luar rumah pulak pasang khemah...
mmg ramai orang datang...
dah macam kenduri kawen pulak...

Siap ada rombongan 1 bas dari sekolah lagi...
dulu2 time aku duduk asrama takde pulak dapat jemputan dari cikgu2 ke open house...
seronok budak2 sekarang ni...
yang seronoknya dapat keluar asrama sebenarnya...
mmg heaven rasanya dapat tgk dunia luar...
yela..asyik terperap dalam asrama je...

Ahad pulak ke rumah blogger Ummu Ishak...
tak sempat nak snap pics...
lupa sebenarnya... hehe...

So hari ni tak pegi keje...
demam kot...
banyak sngt makan agaknya...
hahaha...

Kehidupan, and more:

makan sampai DEMAM... + Masa