Penulis Terbaik + Masa

Salam dari MATA ke HATI...

1 Syawal menjelma jua...
pagi2 lepas solat sunat Aidilfitri semua berkumpul di ruang tamu...
masa untuk bermaafan...
bila keluarga besar ni, lama la nak tunggu turn bermaafan...
lagi2 aku anak last...
mmg turn last skali la..
hehehe...

"Mak... edy mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki"
"Duit raya ada ke mak tahun ni??..hehe"
gambar ni blur sebenarnya...
tapi aku suka gambar ni, so aku try selamatkan juga seadanya...

Lepas tu sesi bergambar...
time ni memang riuh sekampung...

Kami 7 beradik bersama bonda tercinta...
abg aku sorang takde...
balik rumah mertua...

Sebahagian besar ahli keluarga...
yang takde abg aku, kakak ipar dan 6 anaknya...
kalau dieorg ada, rasanya lg banyak space diperlukan...
ni pun dah terlebih dari ruang yang diteteapkan...

Kami sedondon...
3 org "single" dalam keluarga...
2 bujang tampan bersama 1 janda hot...
hahaha...

Tahun depan dah plan nak pakai sedondon semua...
lepas tu buat outdoor photoshoot...
baru la smart nak amek gambar...
harap2 menjadi kenyataan...

Kehidupan, and more:

Salam dari MATA ke HATI... + Masa