Penulis Terbaik + Masa

tiada istilah DIET...

Semalam abg aku kat Semenyih buat makan2...
untuk family je...
sedar tak sedar, ada 5 adik beradik aku duduk kat KL/Selangor...
cuma 3 org je duduk kat Johor...

Perut mmg aku dah kosongkan dari malam sebelumnya...
mmg aku nak makan kaw2 punyer...
xde istilah diet dah...
kasi balun je...

Macam2 ada...
semua akak ipar aku masak sorang...
kesian lak kat dia...
hehehe...

Plan tengahhari...
last2 pukul 3 baru semua sampai...
dah la perut berkeroncong untuk ana...
semua datang je, apa lg... melantak la...
paling seronok budak2 la...
riuh..macam2 nak makan...

Terima kasih buat tuan rumah a.k.a abg ketiga aku...
tahun depan kita buat tuk semua family lak..
jemput yang kat Johor skali...
baru la meriah...

Mana jemputan open house tuk hari ni??
takde pun dapat sms atau call...
dah lapar ni...
hahaha...

Kehidupan, and more:

tiada istilah DIET... + Masa