Penulis Terbaik + Masa

abg BOMBA BOTAK yang ensem...

Semalam ada member upload gambar2 masa time sekolah menengah kat FB...
aku dulu jenis xsuka bergambar sngt...
rasa macam xcukup ensem muka aku dalam gambar...
hehehe...

Seronok aku tgk gambar2 lama...
aku tekan NEXT..takde muka aku...
tekan lagi NEXT... takde lagi muka aku...
tekan lagi NEXT... eh... aku ke tu??

Gambar time pertandingan kawad kaki...

Nak suruh korang teka mana aku...
tapi rasanya boleh kenal kot...
tapi... "GIVE BACK MY SHAPE!!!"
hahaha...
kurus kot time ni...
kalau sekarang nak potong rambut style botak, makin nampak tembam la aku...
tp kehenseman tu, masih maintain...
hahahaha...

p/s:

Jangan lupa sertai CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly (click SINI)
Tinggal kurang dari 10 hari je lagi...
Hadiah cermin mata RAYBAN menanti anda!!

Kehidupan, and more:

abg BOMBA BOTAK yang ensem... + Masa