Penulis Terbaik + Masa

dan..PEMENANGNYA ialah...

Bukan... Bukan..Bukan...
ini bukan senarai pemenang untuk contest aku...
contest kat blog ni belum tamat lg...
hehehe...

Just nak inform...
(INI ENTRY BERUNSUR RIAK..ASTAGHFIRULLAHALAZIM)

Masa Raya yang lepas, aku ada hantar penyertaan untuk contest kat MURAI.COM.MY...
contest SALAM R&R...
just upload pic dan buat ucapan raya...

So, aku hantar la beberapa gambar dan ucapan...
antaranya...

Sepatutnya 1/10/2010 hari tu diumumkan pemenang...
tapi tak keluar2 lak resultnye...
so, aku assume aku kalah la...
tapi, tengah hari tadi, org MURAI call...
die cakap aku salah seorang pemenang...
YAHHHHOOOOOOO!!!!!

Nampak tak nama sorang mamat ensem kat situ??
hehehe...
Setiap pemenang akan menerima: Penginapan 2 hari/1 malam di Marriott Putrajaya & Spa untuk 2 orang.
dapat duduk hotel dengan spa skali tu...
untuk 2 org lg...
ada siapa2 nak ikut??
hehehe...

p/s :
Jangan lupa sertai CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly (click SINI)
Hadiah cermin mata RAYBAN menanti anda!!
*Penyertaan sudah melebihi angka 50... insyaAllah, kalah ke, menang ke akan dapat hadiah ISTIMEWA...

Kehidupan, and more:

dan..PEMENANGNYA ialah... + Masa