Penulis Terbaik + Masa

HANTU novel HANTU...

Biasanya novel ni sinonim dengan perempuan...
jarang orang lelaki baca novel...
sebab baca novel ni memerlukan tahap kesabaran yang agak tinggi...
yela... beratus-ratus muka surat...
mana tahan nak baca...
berpinau mata nanti...

Tapi, aku layan gak novel2 ni...
tapi xsemua jenis novel aku baca...
just baca novel2 seram, thriller, hantu dan yang sama waktu denganya...
cintan-cintun??
sori..aku xlayan beb...
hehehe...

Antara koleksi novel hantu/thriller yang aku ada...
takde la banyak mana...
dan yang paling aku minat, nasil nukilan RAMLEE AWANG MURSHID...
tapi nak menghabiskan satu novel tu, aku amek masa sikit...
kadang2 sampai 2 minggu baru habis...
bergantung pada jalan cerita la...

Ada sesiapa nak sedekah kat aku novel2 hantu/thriller tak??
hehehe...

p/s :
Jangan lupa sertai CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly (click SINI)
Hadiah cermin mata RAYBAN menanti anda!!

Kehidupan, and more:

HANTU novel HANTU... + Masa