Penulis Terbaik + Masa

inilah KEKUATANku...

Alhamdulillah...
family aku dapat hadir sesi convocation aku...
walaupun pada mulanya macam ramai yang nak dtg...
tapi semua ada komitmen lain pada saat2 akhir...

Datang ke tak datang aku tak kesah...
sebab aku tau dieorg semua adalah KEKUATAN aku...
meraikan dari jauh pun dah ok...
hehehe...

Bersama bonda tersayang... LOVE u mom...

My third bro... thanks sudi datang...
walaupun sepatutnya ada majlis solat hajat kat sekolah anak dia...

Tq gak kat abg atas aku... walaupun sibuk dengan masternya kat UKM...
nanti edy datang time convo abg zul k... hehe

We are happy family...

Last but not least...

Kucupan kasih sayang untuk emak...
terima kasih kerana banyak berkorban untuk edy...

*terkilan sebab arwah abah tak sempat tengok aku convo... IJAZAH ni khas untuk arwah abah...

Kehidupan, and more:

inilah KEKUATANku... + Masa