Penulis Terbaik + Masa

bukan HARUS, bukan SUNAT... tapi WAJIB!!

Wahai rakyat MALAYSIA...
mari dekat2, mari rapat2...
sila baca entry ni tanpa kelip mata...
huhuhu...

Semasa baca entry ni...
sila niatkan di dalam hati untuk membeli MAJALAH REMAJA bulan 12...
kenapa??

Tengok...
ada muka Marsha kan...
cantik tak??
tapi bukan itu fokusnya...
selak muka surat 134...

YAHOOOOO!!!
blog aku masuk majalah remaja...
TQ editor2 majalah remaja...
korang mmg cool...

Korang WAJIB beli tau...
sbb leh baca wawancara aku kat dalam tu...
dan ada poster aku dengan cover majalah ni, MARSHA MILAN LONDOH...
mesti tipukan??
beli la dulu baru tau...
hahaha..

p/s :
1. Tq to Mizz Sue sbb ajak aku join ruangan blogspot majalah remaja
2. JANGAN LUPA UNDI AKU PUKUL 10 MALAM NI UNTUK "Blog Personal Lelaki Pilihan"...

Kehidupan, and more:

bukan HARUS, bukan SUNAT... tapi WAJIB!! + Masa