Penulis Terbaik + Masa

LAYAK ke?

Terkejut... memang aku terkejut...
ini semua kerana Blog Pilihan Malaysia 2010...
dah tercalon untuk Blog Personal Lelaki Pilihan pun aku dah syukur...
inikan pula tercalon untuk top 5 pula...

Aku tak cukup masa untuk menagih undian...
tak cukup masa untuk "spam" bahagian comment semua blogger suruh undi aku... (hehehe)
tapi aku tau korang yang baca blog ni yang "CLICK" undi tu kan??
terkejut aku pagi tadi dapat SMS dari member kata aku masuk top 5...
sebab sibuk berjalan2 kat Bukit Tinggi ni...
malam tadi baru sempat tengok...

Terima kasih banyak2 kat korang semua sbb bagi support kat blog aku...
terharu beb...
meleleh air hingus... hehehe...

Lepas ni ada undian kali kedua...
tapi dah masuk top 5 pun syukur...
untuk undian seterusnya maybe xsempat gak nak melobi undian...
sebab sibuk travel lagi dan lagi...

Tapi korang yang nak undi, leh la usha2 Blog Pilihan Malaysia 2010
nak undi aku boleh, nak undi rakan2 blogger hebat lain pun boleh...
macam tak layak je The Beauty In Ugly masuk bertanding...
tp, apa2 pun... yang penting... KITA ENJOY!!!!

*Rindu dengan masakan MALAYSIA...

Kehidupan, and more:

LAYAK ke? + Masa