Penulis Terbaik + Masa

REZEKI jangan ditolak...

Honestly aku xreti pasal nuffnang ni...
aku letak je coding nuffnang tu...
nak dapat earning mmg aku serah bulat2 kat nuffnang...
kalau earning naik, alhamdulillah...
kalau tak naik, takde rezeki kot...

Bila orang sebut dapat BE ngan ME, aku senyap je...
sebab aku mmg xpernah dapat...
maybe aku mmg xlayak kot...
yela..org update sehari 10-20 entry...
aku nak update sehari 1 entry pun susah...

Tapi baru2 ni masa aku g Beijing...
xdapat update blog 5 hari...
time tu la aku dapat BE pertama...
cis..time xupdate blog la dapat BE...
kompem2 xde org masuk blog aku nak click2...
huhu...

Dah lama xcheck, rupenye2 yang BE dah tukar jadi ME...
dan tambah lak BE yang baru...
pemurahkan MR. NUFF ni...
terima kasih la banyak2 MR. NUFF...

Tapi yang pelik kenapa CAMPAIGNS biasa tak bertambah2 pun sejak dapat BE & ME ni?
ada siapa2 leh kongsi pengalaman korang tak??
bagi tips berguna ke...
SHARING is LOVING... eh... eh... CARING la...
hehehe..

Kehidupan, and more:

REZEKI jangan ditolak... + Masa