Penulis Terbaik + Masa

aku sayup-sayup DENGAR...

Baru2 ni, malam sebelum bertolak ke Padang, member2 abg aku ajak g MAHA kat UPM...
sebab malam tu mmg xbuat apa..
so aku follow je la...

Terkejut aku ramai umat manusia kat MAHA ni...
ingatkan malam2 takde org datang...
rupanya2 malam tu ada konsert...
tapi kiteorg sampai agak lambat..(sesat sebenarnya..hehe)

Dari jauh sayup-sayup aku dengar suara yang mmg aku kenal sngt...
perrggghhh..Jamal Abdillah tengah nyanyi...
penyanyi feveret aku tu...
apa lagi..terus amek port dekat2 dengan pentas...
tapi tak dapat depan sngt sbb dah ramai org...

Sempat dengar a few song je...
ruginya datang lambat...
habis je Jamal nyanyi terus g kat booth2 pameran dieorg...
banyak dah tutup malam tu...
jalan2 tengok bunga orkid je...
cantik2 beb..
ingat nak belikan bunga2 tu tuk mak aku...
tapi fikir lambat lg nak balik kampung..
so, xjadi la..

Jalan sekejap je...
terpaksa balik awal...
sbb malam tu kene tido awal sikit...
esoknya nak bangun 4 pagi nak bertolak ke LCCT...
nasib la tak terlajak... huhu

Kehidupan, and more:

aku sayup-sayup DENGAR... + Masa