Penulis Terbaik + Masa

korang WAJIB tolong aku...

Salam semua...
nak mintak jasa baik korang...
sbb aku tau korang mmg baik hati, cantik, tampan, kiut, dan yang sewaktu dengannya...
kan kan kan... ??

Anak buah aku "NUR FARHANA BTE JALAL" tercalon untuk Peraduan Si Comelku Sayang di SINAR...
hope korang dapat undi anak buah aku ni...
korang cari row no 4 dari bawah, kiri sekali...
macam gambar kat bawah ni...

Boleh vote kat sini ~> http://www.sinar.fm/khas/sicomel10/default.asp
jangan lupa vote banyak2 tau..
sorang 10 kali vote pun cukup la... hehe
insyaAllah kalau menang, aku akan buat satu contest dengan hadiah gempak2 kat blog ni...
tq semua... sayang korang...
hehehe...

Oh ya... bercerita pasal menang...
baru2 ni aku ada menang satu contest anjuran Misz fatin...
dapat topup RM30...
macam tau2 je topup aku tinggal sikit...
hehehe... tq so much fatin...

Ok..dah topup...
nak bergayut dengan siapa la ni ek??
hehehe...

Kehidupan, and more:

korang WAJIB tolong aku... + Masa