Penulis Terbaik + Masa

TAMAT... PERINGATAN untuk para PESERTA!!!

Tamat... Tamat..Tamat... Tamat...
Tamat sudah GiveAway EdY : Terbang Jauh-Jauh...
penyertaan amat diluar jangkaan aku...
sebanyak 381 penyertaan diterima dalam masa 1 minggu sahaja...
terima kasih kepada semua yang menyertai contest ni...
yang tak sertai pun terima kasih sbb masih skodeng blog ni..hehe

InsyaAllah hari ni aku akan pilih pemenang...
aku akan buat cabutan bertuah yer...
so, korang jampi2 la nombor korang kat bawah ni...
(jgn g jumpa bomoh dah la..hehe)

Pengumuman akan aku buat esok bila2 masa sahaja...
dan pemenang cuma ada 24 jam sahaja untuk menghantar butiran diri dari masa pengumuman dibuat...
so kene alert dan selalu bukak blog aku...
lambat aku bagi org lain...
sbb ramai lagi yg betul2 nak hadiah ni...
adilkan??
setuju??
suka aku la..kan aku penganjur... hehe..
(jangan marah aaa)

UPDATE : SENARAI PEMENANG SUDAH ADA... TUNGGU KEPUTUSANNYA ESOK (20/12/2010)!!!

Kehidupan, and more:

TAMAT... PERINGATAN untuk para PESERTA!!! + Masa