Penulis Terbaik + Masa

tunggu AJL26...

Pemenang AJL dah pun kita tau malam tadi...
tahniah ANA RAFALI sebab berjaya mencipta kejutan malam tadi...
haha... aku suka...
walaupun YUNA tak menang... xpe la..ANA RAFALI cun jugak...
yang penting FAIZAL TAHIR tak menang TOP3 best song of the year...
jahat tak aku?... hahaha

Faizal menang Persembahan Terbaik?
gimmik ala2 magic dah biasa sngt...
cuba martabatkan kesenian tarian pulak...
rasanya kalau semua yang nyanyi malam tadi masuk bertanding...
kompem SITI NURHALIZA leh menang Persembahan Terbaik...

Hafiz menang Vocal Terbaik?
aku rasa ZIANA ZAIN patut menang kalau dia masuk bertanding malam tadi...
rasa sebelah aku macam ada hantu...
meremang segala bulu yang ada dengar suara kak ZZ ni...
xpun, FAN ZIANA ZAIN pun boleh menang vocal terbaik...
bukan kemain kuat sorak malam tadi...
huhu...

Kompem lepas ni semua nak nyanyi kat Youtube je...
tunggu nyanyian aku kat Youtube lak...
lepas tu terus menang AJL26...
hahaha...

Kehidupan, and more:

tunggu AJL26... + Masa