Penulis Terbaik + Masa

ragam BLOGGER

Cuba baca ayat ni...

"q0w na ktew aq pew kew.. aq ta ksah krnew aq twue q0w ta ngerty aq"

Mungkin ada yang faham...
tapi aku xfaham beb...
nak fahamkan satu ayat pun susah... Ni la gaya penulisan budak2 sekolah sekarang...
adakah dieorg rasa comel tulis macam ni?
tak kot... jijik aku tgk...
sorry la, blog yg macam ni, walaupun dia follow aku, aku xkan follow balik...
yela, dah mmg aku xleh baca, nak buat apa follow...

Aku pun guna short form...
tapi xde la sampai merosakkan bahasa...

Oh lagi satu...
kepada blogger nak nak jadi follower blog2 lain...
terutama blogger baru...
sila la pastikan ada link kat profile korang tu...

contoh :

Untuk semua blogger seperti sebelah kiri sila contohi blogger sebelah kanan...

Yela..senang orang nak follow balik...
nnt bising lak...
korang follow banyak blog, tp dieorg xfollow balik...
bukan salah kiteorg sbb xfollow yer...
ni salah diri sendiri sbb tak alert benda2 mudah macam ni...

p/s : eh..ter"emo" lak ujung2 minggu ni..huhu

Kehidupan, and more:

ragam BLOGGER + Masa