Penulis Terbaik + Masa

tanpa ku DUGA...

Aku baru je subscribe nombor DIGI baru minggu lepas...
bukan untuk kegunaan harian pun...
ada la nak guna untuk something...
hehe...

Semalam dapat call dari DIGI...
aku ingat dia nak buat promotion pakej baru ke apa...
rupa-rupanya aku terpilih sebagai pemenang 2 TIKET VIP KONSERT MAHER ZAIN...
terkejut beruk aku...
mmg aku ada subscribe caller ringtone Maher Zain...
tapi tak aspect la dapat 2 tiket VIP untuk konsert tu...

Memang aku teringin nak pegi konsert ni...
tapi harga tiket dia mahal sngt la...
ada la aku masuk contest sana sini yang tawarkan tiket konsert ni...
tapi tak dapat pun...
akhirnya, tanpa disangka-sangka...
yang tak aspect dapat tu la yang nak bagi tiket FREE...
2 tiket VIP lagi...
alhamdulillah...

p/s : aku dah guna MAXIS & CELCOM berkurun lamanya, tak dapat apa2 pun... ni baru 1minggu guna DIGI dah dapat something... TQ DIGI!

Kehidupan, and more:

tanpa ku DUGA... + Masa