Penulis Terbaik + Masa

WANGI dalam HAMPA...

Semalam petang dapat hadiah yang aku menang sebelum ni...
ala, perfume set tu...
tq kak chik, sorry susahkan kak chik untuk post hadiah tu...

Tadi pagi pakai perfume ni untuk pergi interview SPA...
mmg semerbak la bau aku pagi tadi...
ramai makcik2 cleaner tergoda dgn aku...
haha...

Interview macam mana?
malas nak cite...
mmg persediakan aku dah buat 200% untuk interview ni...
just kerana aku graduated dari Communicatin Engineering, dieorg pandang rendah kelebihan aku...
boleh lak dia kata aku xsesuai pegang jawatan Jurutera Elektrik...
dah tau tak sesuai, knp panggil aku interview?
What The Fish...
dan aku yakin aku tak dapat keje tu...
xpe la... pengalaman kan...
tak desperate pun nak keje tu...
boleh concentrate on my master...
huhu...

Kehidupan, and more:

WANGI dalam HAMPA... + Masa