Penulis Terbaik + Masa

akhirnya MEWAH...

Akhirnya semalam dapat jugak berbuka MEWAH BANYAK...
harga buffet RM65...
mahalkan...
tapi takde la aku nak membayar sampai banyak tu just untuk buka puasa...
bukannya makan banyak sangat pun...

Ni pun guna vouchers yang aku dapat...
so, seawal 6 petang aku dah sampai kat SACC...

Tarikkan utama kat sini ialah KAMBING KEBULI...
makanan yang lain biasa2 je...
cuma agak banyak la pilihan makanan...
lebih 100 rasanya...

Tengok tu, tinggal tulang je...
mmg semua yang masuk serbu tempat ni dulu...
nasib la meja aku dekat dengan kambing ni...
org 1st tu yang amek NASI KAMBING KEBULI ni...
hehe...

Malam tu ada persembahan dari kumpulan nasyid IN-TEAM...
tapi aku xminat kumpulan tu...
lebih suka kumpulan HIJJAZ...
so, aku blah sebelum IN-TEAM buat persembahan...
hehe...

Kehidupan, and more:

akhirnya MEWAH... + Masa