Penulis Terbaik + Masa

LAYAKKAH saya?

Alhamdulillah...
berakhirnya sesi undian untuk World Bloggers and Social Media Awards 2012...
kedua-dua blog mendapat undian tertinggi...
terima kasih kepada mereka yang mengundi dan dipaksa mengundi...
minta maaf kerana terpaksa "SPAM" korang punya FB, TWITTER, EMAIL, dll...

Akhirnya...
www.1st-writer.blogspot.my untuk "BEST PHOTOGRAPHY BLOG" dengan 1010 undian...

dan...
www.1st-writer.blogspot.my untuk "BEST TRAVEL BLOG" dengan 468 undian...

Masih tertanya-tanya lagi siapa gerangannya yang mencalonkan kedua-dua blog untuk award ini...
masih takde orang yang nak mengaku...

tetapi masih TIDAK CONFIRM lagi sama ada bakal menang atau tidak...
undian tertinggi tidak semestinya akan menang...
semuanya bergantung kepada juri2 yang akan menilai blog2 ini...

Terkadang terfikir...
sekiranya menang, adakah aku layak untuk memegang kedua-dua atau salah satu title tersebut?
sedangkan aku masih setahun jagung dalam dunia blog ini...
masih banyak yang perlu aku timba...

Kehidupan, and more:

LAYAKKAH saya? + Masa