Penulis Terbaik + Masa

hadiah untuk IBU!

Buat emak tercinta, Zaharah bte Saman...
SELAMAT HARI IBU!...

Mak lah wanita paling cantik luaran dan dalaman kat dunia ni...

Untuk hadiah hari ibu, aku & abg aku dah kawtim join contest untuk menangkan something for our mom...
Alhamdulillah... memang rezeki mak aku...

1st hadiah dari kami ialah dari contest Jacob's...
walaupun tak dapat hadiah utama, saguhati pun dah cukup berbaloi...
set LA GOURMET bernilai RM500 untuk mak...
bila bagi tau je menang set ni, mak cepat2 suruh amek hadiah tu...
tak sabar la tu...
hehe...

2nd hadiah dari kami berupa pakej percutian dan spa di Awana Porto Malai Langkawi...
contest Warkah Buat Ibu kat KOSMO...
buat karangan sama-sama dengan abg aku...
alhamdulillah... boleh bawak mak naik kapal terbang lagi 18-20 Mei ni...
tapi aku tak dapat ikut...
abg aku je yg pergi...

Untuk semua emak, ibu, mama, umi, mahupun apa sahaja panggilan untuk insan yang melahirkan kita ke dunia ini, SELAMAT HARI IBU!

Kehidupan, and more:

hadiah untuk IBU! + Masa