Penulis Terbaik + Masa

diperter"TUNANG"kannya

Amek ko tajuk entry yang salah 100% tatabahasa...

hehe...

Lepas je kenduri kahwin rumah Ummu, serbu lak rumah ZAHIDAH...
classmate aku dari form 1 sampai form 3...
nak bertunang dengan classmate aku masa form 5, AFRIZANI..

Dulu kemain kutuk mengutuk lagi budak 2 org ni...
amek ko skrg dah bakal mendirikan masjid...
tula..org tua2 cakap...
"org yg kita benci tu la bakal suami/isteri kita"
so, benci la awek2 cun/mamat2 ensem start skrg...
hehehe...

Ikatan yang masih berbatas...

Classmate yg keje kat IJN skrg, AFRIZANI...

Classmate aku gak, ZAHIDAH... seorang lawyer...

mereka... kawen jangan lupa jemput aku...

Gambar kenangan... aku tetap takde..benci jadi photographer ni..hehe...

Aku doakan semoga korang dapat tempuhi alam pertunangan dengan selamat hingga ke jinjang pelamin... ammiinnn...

Kehidupan, and more:

diperter"TUNANG"kannya + Masa